čtvrtek, června 14, 2007

Cestovatelem nejen u sourozenců

Vzhledem k plánované návštěvě Států pokukuji po možnostech kontaktu s ČR. Můj T-Mobile nabízí Happy Roaming, jenže ten je jaksi pořád (relativně) drahý. A nepůjde volat přes nějaké emerické T-Mo bratříčky levněji, když už jsem zákazník takové korporace?

T-Mo nabízí zvýhodnění Cestovatel, jenže to se váže pouze na sítě T-Mo :(. Navíc nevím jestli znáte situaci s pokrytím USA, ale je takové dost, ehm, zvláštní. Operátoři pokrývají pouze poměrně malou část území a svoje sítě si půjčují, aby toho pokryli více. Jak na potvoru je moje cílová oblast bez přímého pokrytí T-Mo, takže je otázkou, jestli bych mohl Cestovatele využít.

Náhoda tomu chtěla, že jsem zkontroloval ještě jednou web T-Mo a našel jsem tam podstatnou informaci:
Novinka od 15.6.2007: Nově budete moci využívat zvýhodnění Cestovatel ve všech sítích v zemích, kde najdete T-Mobile, tedy v Černé Hoře, Chorvatsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Nizozemí, Polsku, Rakousku, Slovensku, Velké Británii a v USA. Nebudete si muset hlídat, v jaké síti jste přihlášeni - výhodné ceny Cestovatele budete mít bez starostí!

Vše je ještě velmi žhavé, nikde jinde na webu jsem o tom nenašel ani zmínku. Raději jsem si vše emailem ověřil a vážně tomu tak je. Ceny Cestovatele už jsou rozhodně lepší, vyplatí se hlavně pro delší hovory, protože se při každém hovoru platí sestavovací poplatek 29 Kč. Potom už 4 Kč za minutu odchozího hovoru, příchozí volání bez minutové sazby, sms za pětikačku... Ještě si ale ovšem počkám na kompletní znění podmínek, jestli tam nějaké to omezení na T-Mo není (např. volání ve Státech z T-Mo do ne T-Mo).

Každopádně odkladu schopné hovory raději budu řešit pomocí Skype, případně si nechám u 802.cz zřídit ještě jedno české číslo. Ale o tom až jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.